Dr. PL Antwortet:

(Zitate aus PL-Texten in den Antworten sind kursiv geschrieben)

 

"Bei meiner Freundin schwingt jeweils der Unterleib zu den Bassschlägen mit." 14.12.97

"Lieber Dr. PL,

Bei meiner Freundin schwingt jeweils der Unterleib zu den Bassschlägen mit. Dabei geht es Ihr auf die Dauer bei den P.L. Konzerten nicht mehr so gut. Normal?"

Bantli


Lieber Bantli,

Wahrscheinlich ist es nicht nur das. Frag sie doch ob sie gspüürt wie äm Redl sini Stimm i sie iidringt, wil er schnurret und redet, bis au die letschti mitschwingt. Wenn es das ist, ist es wirklich ganz normal.

Dein Dr. PL

 

"Ich betrinke mich jeden Abend" 17.10.97

"Lieber Dr. PL,

ich liebe sandra und sie liebt mich, ich spueres in meinem herzen . ich ruf sie heute an aber sie war nicht zuhause, lieber dr. pl. was soll ich machen?
soll ich mich etwa umbringen fuer sie ?
ich lieb sie doch so sehr !
ich betrinke mich jetzt schon jeden abend. ist das die richtige loesung ?
BITTE HILF!"


Lieber Klaus (Du hast zwar keinen Namen angegeben, aber ich nenn dich halt einfach Klaus, damit das alles etwas persönlicher wirkt...) Also: Lieber Klaus,

Ich kenne die Sandra leider zu wenig, um beurteilen zu können, ob sie sich freuen würde, wenn du dich für sie umbringen würdest. Es würde aber sicher einen Schatten auf eure Beziehung werfen, wenn sie dich nur dann lieben könnte. Wahrscheinlich genügt es, wenn du dich jeden Abend betrinkst, wie du das ja auch brav tust.
Wenn betrinken nicht reicht, um ihr Herz zu gewinnen, kann ich dir nur raten, es mit einem
Hit vom Bong zu versuchen.

Dein Dr. PL

 

"Werum?" 17.5.97

"Lieber Dr. PL,

Werum schaffichs idä letschtä ziit niäne a eis fu öinä konzärt?

Norris K.(26) aus Z.
"


Lieber Norris.,

Du häsch eus gern gseh und gern ghört und gern über eus gläse, aber du ghörsch zur Hordä vo dä Ligäblibär.
Nimm di zäme, nimm dini Bei id Händ und fang di a Bewege eih; chum eus cho gseh a dä Live-Shows!
Wo und wänn erfahrsch
da.

Dein Dr. PL

 

"isch das ansteckend?" 11.5.97

"Lieber Dr. PL,

Wieso tut Baumee immer so todes blinzeln, isch das ansteckend?
Wenn ja bin ich wenigschtens frohhh, dass das Telefon wieder aufgetaucht ist.

X. aus Z
"


Liebe X.,

Der Baumee hat nicht etwa nervöse Zuckungen, sondern er ist ein regelrechter Scharmör der alten Schule, und hat dem Publikum zugezwinkert.
In unserer schnellebigen, oberflächlichen Zeit gehen solche freundlichen Zeichen der Aufmerksamkeit leider nur allzuoft unbemerkt unter, oder sie werden - wie in deinem Fall - falsch verstanden.

Und dass Charme und ein nettes Augenzwinkern ansteckend ist, können wir beide ja nur hoffen, oder?

Dein Dr. PL

 

"kei Tegscht"! 7.5.97

"Lieber Dr. PL,

Wieso sind bi dä PLAG kei Tegscht vorhande ?

Mr. Free
"


Lieber Mr. Free,

Erstens PLAG hat Texte (
hier). Zweitens liegen sie halt der Platte nicht bei. Macht aber nichts, sondern ist als Motivation zum hinhören und auswendiglernen gedacht. Sollte eigentlich die Kommunikation fördern. Drittens findest du einzelne Teile der Texte hier bei mir in den Antworten (ich hebe sie jeweils kursiv hervor, dass s' au die letschte tschägged, dass nüm geil isch wäni rappe.)

Dein Dr. PL

 

"Ich han jetzt kein Name oder Addresse vo ihre..." 30.4.97

"Lieber Dr. PL

Jedes Wuche-Änd gahn ich a so HipHop Partys, im DYNAMO, PALAIS, FOLKSHUUS und so witer, und immer gsehni di schönschte Fraue us em ganze Land... und si gsehnd au mich, ja sie lächlet mer ame au zu. Genauso au letscht Samschtig, im Palais... wunderschönisch isch sie gsi mit blonde lange Haar und sie hät die längschti Ziit zu mer über glueged, und (erotisch) glächlet.

Jedoch han ich möse uf de Nachtbus und ich han jetzt kein Name oder Addresse vo ihre... hüüül.
Was jetzt? Chönd er nöd e landeswieti Suechaktion mache? Biteee?
Ps. D'Story isch im Fall wahr!
"

Seti aus P.


Lieber Seti, du hirnlos potenzgstürte Böckl!

Es isch immer s'gliich: Vis à vis hockt ä Frau wo dir sehr gfallt und du merksch, dass sie dich aaluegt und genau weiss was du dänksch; usgliferet hocksch daa und da hämmer s' Gschänk: Din Chopf wird rot und sie lächlet dich aa. Du lächlisch verläge zrugg ä so guet wie du chasch. D' Situation spitzt sich zue, s' wär Ziit zum öppis z' säge.
Aber d' Zunge hät verseit. Drum bliibt der nume eis:

Gang hei und zwar eleige, 5 gäge eine, weisch wieni meine? Ue und abe, ue und abe!
Oder gang furt vo da straight uf Fuerte Ventura!

In Zuekunft muesch halt öppis säge, vilicht über s' Wätter, über dä durendi Räge (...) oder über din Ferrari oder dis eigene Huus.

Und wänn das au Nüüt nützt bliibt nur eis: Ab is Züri Date!

Dein Dr. PL

 

"Ist Baumi auf den Kopf gefallen?"

26.4.97

"Lieber Dr. PL,

wieso lallt Baumee auf der neuen Plag nur lauter Wörter mit der Endung "a" ? ist er vielleicht auf den kopf gefallen?"

R. aus W.


Dä Rap isch kein grada

Lieber R.,

Es isch drum eso, im Rugge hät er PL, sie wäred öppe froh: "Wänn bitte schön ghöred mer ändlich öppis nois?!" Immer dä Druck so he's got no choice. Dänn schribt er halt druflos; äs passiert dasdada: Halbinünigschafel und äs Bitz bla bla.

Dä Freischtil heisst ja blabla. Dä Text chasch verschiebe, s'chunnt total nöd drufa. Dä Rap isch kein grada, tue di nöd beklaga. Er steckt halt Stil i di ine wienen Stinkfinger.

Dein Dr. PL

 

"Immer wenn ich ein Konzert hab,
können sie nicht!"

26.4.97

Lieber Dr. PL,

Ich bin Manager einer unbekannten hophip band die gerne berühmt werden möchte. aber immer wenn ich ein konzärt für die jungs zusammenhab, können sie nicht, weil sie mit ihren girls in den ausgang müssen oder wegen der strukturkrise länger banknötli sortieren müssen. was soll ich machen?

p. aus Z.


Lieber p.,

Zunächst zu dir:

Du häsch dich grad verrate, Mr. Horny cha nöd warte.

Sie sind mal Nr. 10 gsi, jetzt sind sie Nr.1, ohni Scheiss ich weiss das scho längschtens! Nur, du verdrängsch das. Ihr müend eu zäme nä, Druck mache, und's wird eu glinge!

Jetzt zu ihnen:

Sie wötted so berüemt si das vo ihne äs Dänkmal vorem HB staht, das jede sie kännt, überall i dä ganze Stadt!

Darum:

Nämed eu zäme, nämed eui Bei id Händ und fanged eu a bewege hey, das sind d' Regle:

- Schnurred und reded bis dä letschti mitschwingt

- Vor 'me Ziitli ischs än Tescht gsi, aber nöd debii blibe, jetzt isch 19 97; bliibed nöd lige!

Dein Dr. PL

 

Besteht eine Hoffnung? 25.4.97

Lieber Doktor PL,

Was meinen Sie, besteht noch irgend eine Hoffnung um einen "I"ntelektuell "v"eranlagten "P"essimisten auf einen etwas besseren, "normaleren" und optimistischeren Weg zu bringen/leiten?

Ihre Meinung und Ihr Ratschlag ist gefragt!

Cheesli aus O.


Liebe Cheesli,

Um einen "i"ntellektuell "v"eranlagten "P"essimisten vom Weg abzubringen gibt es verschiedene Wege:
Erstens "c"hasch em "h"alt "e"mal "e"n "s"üesse "L"äbchueche "i"iflösse.
Oder aber, du vermittelst ihm die Erkenntnis, dass die "c"harybdisch "h"eliotropen "E"nigmata "e"igentlich "s"elbst "l"ibidinös "i"mplementiert sind. Dann geht es ihm bestimmt viel besser, und er wird wieder der "I"ntelektuell "v"eranlagte "O"ptimitst sein, den du kennengelernt hast.

Dein Dr. PL

zurück